שיתוף פעולה בין המרכז הרפואי ע"ש רבין (בלינסון) ל'מכון דורות' – 'הלכה רפואה ותמיכה לחשוכי ילדים', עפ"י דרכו של מרן הרב עובדיה יוסף זצ"ל

רבני מכון דורות סיירו במרכז הרפואי ע"ש רבין בפתח תקווה במסגרת סדרת ביקורים מקצועיים במקום.

הסיור החל בבית החולים בלינסון, שם נפגשו רבני המכון, בראשותו של הרב איתי כהן, עם צוות המומחים בראשות ד"ר יואל שופרו וסגניתו ד"ר גליה אורון, שהציגו את החידושים האחרונים במרפאה לטובת ציבור המטופלים.

ד"ר שופרו ציין בדבריו: "אני שמח על השותפות בין בלינסון למכון ‘דורות’- שותפות שחשובה לנו ויוצרת מענה לזוגות רבים אשר הולכים לאור דרכו המיוחדת של הרב עובדיה יוסף זצ"ל. זו פריצת דרך של ממש".

בפגישה השתתפו גם אנשי מקצוע נוספים בתחום, במהלכה השמיע דברי ברכה הרב ציון כהן, מייסד המכון ורב העיר אור יהודה, שהעלה על נס את חשיבות הקשר בין הרופאים לרבנים, שנועד על מנת להבין היטב את הטכניקה הרפואית בתחום, ולדעת כיצד לפסוק ולהורות בכל שאלה הבאה לפתחם של הרבנים ומורי ההוראה ההולכים בדרכו של מרן הרב עובדיה יוסף זצ"ל.

רבני מכון 'דורות', שהתקבלו בבית החולים במאור פנים, הביעו שמחה על שיתוף הפעולה והקשר שנוצר בין המכון לבית החולים. "מדובר בחיבור משמעותי ביותר שהפוטנציאל שלו הוא עצום. זהו תהליך מבורך של שיתוף פעולה פורה וחיזוק הקשר בין המכון לבית החולים יהווה גורם משפיע לטובת הזוגות הפונים למכון ובמתן פתרונות הולמים ומגוונים לאתגרים הניצבים בפניהם".

שתף כתבה: