עשרות מו"צים קיבלו תעודות 'הלכה ורפואה – למעוכבי ילדים' מטעם מכון דורות

בבית הכנסת כתר אליהו בגבעת שאול בירושלים התקיים השבוע (ב') טקס חלוקת תעודות קורס רבנים 'הלכה ורפואה – למעוכבי ילדים' לכ-26 מו"צים שלמדו ונבחנו במכון דורות, מרכז רפואה והלכה למעוכבי ילדים, שבראשות הרב איתי יוסף כהן. במעמד חלוקת התעודות השתתף הגאון רבי ציון כהן, רבה של אור יהודה, נשיא ומייסד מכון דורות והרב משה רוזנגרטן מנהל מגזר חרדי כללית מחוז ירושלים. אורח הכבוד היה הגאון הגדול רבי אהרון בוטבול, פוסק המכון וראש בית ההוראה 'יביע אומר' שמסר שיעור הלכתי עמוק למשתתפים בדעת חותנו הגדול מרן רבינו עובדיה יוסף זיע"א. "במכון דורות לא רק נותנים תשובות, זה קל, אלא מהווים אוזן קשבת שמלווה את הזוגות עד הברכה הסופית שמברכים על המוגמר כשזוכים לחבוק בן או בת, לא יאומן כי יסופר, פשוט תופעה ממש", אמר הרב בוטבול.
הרב דוד צופיוף, מבוגרי הקורס, רב משיב בבית הוראה 'אפיקי מים' ובעמח"ס אבני טוהר: "חוץ מהפעילויות הרבות של מכון דורות בסיוע לזוגות מעוכבי ילדים, הם גם מכשירים רבנים שידעו את את כל פרטי הרפואה, הם זמינים תמיד ובמאור פנים, להפליא הידע והמקצועיות".
הרב משה רוזנגרטן מנהל מגזר חרדי כללית מחוז ירושלים: "מדובר על יום גדול מאוד, שמח להיות חלק. ברכותי לכבוד הרבנים שליט"א שרק תמשיכו, תעלו ותפרחו, לעוד הרבה שנים טובות של פעילות והרבצת תורה בישראל. כל פעילות שתרצו ביחד נהיה שותפים מלאים ללמד את הרבנים וציבור המו"צים מהי רפואה ואילו שירותים יצרכו עבור המבוטחות שלהם והכל בכדי לתת לציבור הספרדי את הרפואה המותאמת עבורו. איזו גאווה לראות ציבור בני תורה ספרדים באים לשמוע פרופסורים ואנשי מקצוע במכון דורות, מקום רציני וגדול. רוצה להודות לסיום לר' דודי שכטר, העוזר שלי ומנהל הפרויקטים אצלי במחלקה ששותף מלא לעשייה ולפעילות".

שתף כתבה: