ביקור רבני מכון דורות במעונו של שר החוץ אלי כהן

מכון דורות ממשיך בשיתופי פעולה חובקי עולם. רבני מכון דורות, מרכז רפואה והלכה למעוכבי ילדים, נפגשו עם שר החוץ אלי כהן במעונו הרשמי בירושלים.
בפתח הפגישה הודה שר החוץ לרבני מכון דורות על פועלם למען זוגות מאותגרי פוריות ובירך שיזכו להמשיך להביא חיים לעולם.
במהלך המפגש ביקש השר כהן לשמוע מרבני מכון דורות את עמדותיהם באשר לתכנית פעולה בנוגע לזוגות מאותגרי הפוריות וציין כי דלת משרד החוץ פתוחה לשיתופי פעולה עולמיים בנושאים חשובים שכאלו. במכון דורות הציגו לשר את הפעילות ברחבי הארץ והעולם והדגישו כי מטרתם היא חיזוק הפעילות בקהילות היהודיות בעולם. "תכנית הפעולה שלנו היא לעשות פעילות לחשוכי ילדים בקהילות היהודיות בעולם עם דגש על צרפת, בריטניה, וצפון אמריקה", אמרו במכון.
"שמחתי לארח בלשכתי את הרב ציון והרב איתי כהן היקרים שהציגו לי את הפעילות החשובה, המבורכת והפוריה של מכון דורות שמביא ברכה להרבה משפחות בישראל", אמר השר כהן. "עוזר להם במצווה של פרו ורבו ונותן להם הרבה שמחה בבית. מאות משפחות כבר זכו להביא צאצאים בזכות הפעילות שלכם, אני רוצה לחזק אותכם ואשמח לסייע בכל דבר לטובת אותה פעילות מבורכת שמביאה הרבה מאוד שמחה".
בתום המפגש ורגע לפני פרידה ריגש השר את הנוכחים ואמר: "אני זוכר את היום שנולד בני הבכור, זה היה היום המאושר בחיי".
בין המשתתפים בפגישה: רב העיר אור יהודה ונשיא מכון דורות הרב ציון כהן, הרב איתי כהן ראש מכון דורות, הרב ראובן אטיאס מחלקת דוברי צרפתית, הרב יוסף שכטר מחלקת דוברי אנגלית והרב בראל צמח, רב פוסק ויועץ במכון דורות.

שתף כתבה: